مشاهدات یک ریاضی خوان

برگی از تجربیات کسب شده

مشاهدات یک ریاضی خوان

برگی از تجربیات کسب شده

سمینار ریاضی به سبک کرونا

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۲۰ ق.ظ

از حدود ماه ژانویه ۲۰۲۰ که به طور رسمی کشور چین حضور یک ویروس جدید رو تایید کرد. ماه ها میگذره اما هنوز این ویروس خطرناک همچنان در دنیا قربانی میگیره و طبیعتا دانشگاه ها و مراکز علمی تحقیقاتی تا برگشتن به شرایط عادی تعطیل باشند. 

اما با وجود تعطیلی فیزیکی کنفرانس ها و سمینارها، به سبب وجود اینترنت و اپلیکیشن های تماس تصویری که روز به روز هم در حال پیشرفت هستند، کنفرانس های اینترنتی زیادی در حال برگزاری است. IPM هم که برنامه ویژه ای برای سیستم دینامیکی در سال ۲۰۲۰ تدارک دیده بود، از همان هفته های اول تعطیلی دست به تشکیل گروه اسکایپی زد و تقریبا تمام جلسات بدون وقفه درحال برگزاری است. 

جدیدا هم  پنجشنبه ها ساعت ۴:۳۰ بعدازظهر سمینار برگزار می کنند که سخنرانیها در قالب یک برنامه مشترک با ایمپا و دانشگاه سائوپائولو است و زبان ارائه هم  به انگلیسی است. و جلسات در محیط Google Meet برگزار میشه تا افراد بیشتری امکان شرکت داشته باشند. (اسکایپ با وجود همه خوبی هایی که داره، افرادی که در یک سخنرانی می توانند شرکت کنن، محدود هستش) 

سخنران هفته قبل دوست خوبم آقای میثم هدیه لو بود؛ اطلاعات بیشتر در زیر آورده شده. 

 

Reading seminars on dynamical systems (ICMC-IMPA-IPM) 

Speaker: Maisam Hedyehloo

Title:  On Gromov's theorem on groups of polynomial growth

Description:
This talk is an exposition of a paper by Kleiner presenting a new proof of Gromov's theorem on groups of polynomial growth.

🕟 Date & Time: Thursday, June 25, 2020; 
16:30-18:30 (Tehran) = 9-10:30 am (Sao Paulo)

 Venue: Google Meet.

سمینار بسیار خوبی بود. فایل ارائه ایشون و مقاله که برا اساس اون ارائه دادند. پیوست شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی